fbpx

הסיפור של ש.ר.פ אילת

לקוחות מאז: 2013

על ש.ר.פ.

ש.ר.פ. – שירותי רפואה פרטיים הוא עסק משנה חיים תרתי משמע. שי נמימי, פרמדיק בעברו ויוצא יחידת החילוץ של חיל האוויר, הקים את ש.ר.פ. מחדר קטן והתחיל את דרכו בהענקת שירותי רופא עד הבית. 15 שנה אחרי, ש.ר.פ. מעניק שירותי רפואה מגוונים בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים ופעילותו משפרת את איכות חיי תושבי הקהילה שבה הוא פועל. הקמה של עסק כזה על-ידי אדם פרטי, ללא אמצעים משמעותיים וללא תמיכה מאף גורם גובלת בגדר נס. מה שאפשר להגיד על שי זה שהוא איש חזון ואמונה שפשוט הולך אחרי מה שהוא יודע שנכון ומה שהוא בטוח שיעשה טוב.

איפה התחלנו

כמובן שדרך כזו מצריכה משאבים רבים וכך הכרנו את שי באחת בתחילת הדרך כשנזקק לאשראי לטובת הצעד הבא. סייענו לשי לגייס את הנדרש וסידרנו את יתר האשראי, כך שיקל על התזרים החודשי של העסק הצעיר והצומח.

איך המשכנו

ב-2023 ש.ר.פ. זכתה במכרז של קופ"ח כללית לספק למבוטחיה שירותי מיון קדמי ובכך הפכה למעשה לחדר המיון הקדמי של כל קופות החולים באילת ולאחד המוסדות הדומיננטים בעיר בתחום בריאות הציבור. כל שלב בדרך הארוכה הזו זכינו ללוות, אם בהכוונה אסטרטגית, ביסוס נתונים לטובת קבלת החלטות וגיוס המשאבים הנדרשים. ויש עוד דרך ארוכה ומרגשת לפנינו.

מה למדנו משי

שי מוכיח שאפשר לשלב עשייה קהילתית פורצת דרך עם עשייה עסקית וכלכלית. מה שמוביל את שי לאורך כל דרכו תמיד זה לספק את צרכי הבריאות של לקוחותיו באופן האפשרי הטוב ביותר, תוך שהוא רואה בהם לקוחות ולא "מטופלים".

מה שי למד מאיתנו

שיתוף הפעולה עם תמיר השלים אותי. הרגשתי שאני יכול ללכת עם מישהו שמשלים אותי בדיוק בנושאים בהם אני חלש. הוא ידע לפשט לי את הדברים ולדייק לי את התמונה המלאה. הליווי של סמוראי הוא בעצם שותפות.

עוד על הלקוחות שלנו

תיאטרון אלעד
סטודיו Basic
יוצרות שפה
phone icon
phone icon Whatsapp icon email icon