fbpx

הסיפור של החוף של מוש

לקוח מאז: 2015

על החוף של מוש

את החוף יצרו ארבעה שותפים כשמוש משמש כאיש החזון והאחראי לטון ולאווירה הכל-כך מיוחדים של החוף, המוזיקה והקצב. מהתחלה הקפידו ארבעת השותפים על בניית עסק שיודע להחזיק את עצמו, את הספקים ואת הלקוחות ועבדו מהלב והנשמה באם זה עם האוכל, המוזיקה, הוייב והאנשים. זה מקום שמושתת על מוזיקה, אהבה, אמנות ושיתוף.

איפה התחלנו

אנחנו הצטרפנו כשאורי סאלם לקח את מושכות הניהול של החוף אליו וצירף אותנו ללוות אותו בתהליך בעיקר בנושאי ניהול הכספים, התזרים, הבקרה התקציבית ולוודא שהעסק יהיה מוצלח גם ברמה הכלכלית. רק בשביל שתדעו, זה לא דבר פשוט לעשות מבלי לפגוע בוייב הייחודי.

איך המשכנו

לאחר שביססנו את תשתית ניהול הכספים ביחד עם אורי, הבאנו את המקום למצב ששני המרכיבים – האווירה והניהול העסקי פועלים ביחד בהרמוניה כך שהאחד לא רק שלא יפגע בשני, אלא גם ישדרג אותו. הקהילה שנוצרה משרתת את החזון המוקפד והמקסים של מוש והשותפים שלו.

מה למדנו ממוש, אורי והשותפים

שעקביות מנצחת הכל. אורי היה מאוד עקבי גם ביחס האנושי שלו לאנשים ובטוב ליבו לכל מי שסביבו. למדנו שלאורך זמן, הסגנון הניהולי הזה, המחבק, המכיל והמעריך מייצר הצלחה ניהולית. ובנימה אישית, אנחנו מאוד מתחברים לסוג הניהול הזה.

מה האנשים של החוף למדו מאיתנו

"למדנו שיועץ חיצוני שמבין את החזון והתרבות של העסק יכול לשמש כמגדלור, לכוון ולאזן איפה שצריך ושזה בהרבה מקרים מה שחסר כדי להפוך יצירה טובה להצלחה עסקית וארגונית. למדנו שחשוב להקיף את עצמנו באנשי מקצוע מעולים שיוצאים מגדרם למען הלקוחות שלהם וההצלחה האישית והעסקית שלהם."

עוד על הלקוחות שלנו

מסעדת פופינה
הספקה לתעשיה
רונית ים
phone icon
phone icon Whatsapp icon email icon